Zwroty | Reklamacje

 

Zwroty i reklamacje

Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia. Zwrot nie jest możliwy po upływie ustawowych 14 dni.

Aby dokonać zwrotu, towar nie może nosić śladów użytkowania. Musi posiadać metki, nie może zostać wyprany. Do zwracanego produktu należy dołączyć dowód zakupu.

Zgodnie z prawem konsumenckim, produkty takie jak bielizna oraz środki higieny nie podlegają zwrotom. W ramach wyjątku zwrot może zostać uznany i jest dobrą wolą sprzedającego.

 

Zwroty

Aby dokonać zwrotu, prosimy o uzupełnienie formularza oraz o dołączenie go do przesyłki. Jeśli nie masz możliwości wydrukowania formularza, uprzejmie prosimy o odręczne wypisanie potrzebnych danych (szczegóły niezbędnych do dokonania zwrotu danych znajdują się w formularzu).

Zwrot należy odesłać kurierem bądź rejestrowaną przesyłką pocztową.

Jeśli Twój zwrot zostanie zatwierdzony to przelew środków zostanie zlecony natychmiast na wskazany przez Ciebie numer konta.

Na rozpatrzenie zwrotu mamy 14 dni roboczych.

Adres, na który należy odesłać zwracane produkty:

 

Fig The Bra

ul. Długa Grobla 10/43

80-754 Gdańsk

tel. 504 424 112

 

Zwrot należy odesłać na własny koszt dowolnym kurierem bądź rejestrowaną przesyłką pocztową. Zwroty nadane do punktów odbiorów lub paczkomatów nie będą odbierane.

Reklamacje

Szczegóły dotyczące procesu składania reklamacji znajdziesz w zakładce Regulamin sklepu.

 

 

 

 

 

 

Dodatkowe informacje dotyczące prawa odstąpienia od umowy oraz reklamacji produktu znajdują się w zakładce "REGULAMIN"

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl